Onze modules
Om van je zakelijke telefoonverbinding een dynamisch bereikbaarheidssysteem te maken, bieden we een aantal handige modules en opties aan. Onze modules zijn – net als onze abonnementen – dagelijks opzegbaar en zelf online in te stellen.
Telefoonnummers
Regionale nummers, 085-nummers, 088-nummers, servicenummers en zelfs internationale telefoonnummers zijn af te nemen bij een telefoonabonnement van Zakelijk Bereikbaar.
Flexibel schakelen
Simpel schakelen tussen verschillende telefoons, intern of extern. Ook schakelen van vast naar mobiel is een fluitje van een cent in jouw eigen online telefooncentrale.
Belplan
Het belplan bepaalt wat er gebeurt wanneer jouw telefoonnummer gebeld wordt en waar de gesprekken terecht komen. Zo komt iedere oproep altijd op de juiste plek terecht.
Gemakkelijk
Aanvullende modules
Bepaal met onze aanvullende modules precies wat er gebeurt als iemand jouw nummer belt. Wat krijgen ze te horen, wie krijgen ze aan de lijn en wat krijg jij te zien. Door verschillende modules te combineren, zijn de mogelijkheden van je telefoonverbinding bijna eindeloos.
Keuzemenu
Door middel van een keuzemenu kan de beller zelf kiezen naar welke persoon of afdeling hij doorgeschakeld wordt. Je kunt de keuzes zelf online in je dashboard instellen.
Wachtrij
Een wachtrij zorgt ervoor dat bellers in de wacht worden gezet als je telefoons bezet zijn. De bellers worden op de hoogte gehouden over het aantal wachtenden en jij kiest welke muziek ze tijdens het wachten te horen krijgen.
Openingstijden
Bij de module openingstijden kun je aan de hand van het tijdstip bepalen wat er gebeurt met inkomende oproepen. Zo bepaal je zelf wanneer en hoe je bereikbaar bent.
Meldingen
Je kunt met de module meldingen een bericht inspreken die klanten te horen krijgen wanneer ze je bellen. Dit kan een simpele welkomstboodschap zijn, maar ook een belangrijke mededeling.
Belgroepen
Met belgroepen kan een inkomende oproep naar meerdere telefoons tegelijk gestuurd worden, bijvoorbeeld naar meerdere telefoons op dezelfde afdeling.
Pickupgroep
Als een collega zijn telefoon niet kan opnemen, zorgt de pickupgroep ervoor dat je eenvoudig een inkomende oproep van zijn telefoon kunt overnemen.
Filter
Inkomende gesprekken kunnen gefilterd worden op basis van telefoonnummer of regio. Zo kan een vaste klant bijvoorbeeld automatisch naar zijn vaste contactpersoon doorverwezen worden.
Naamweergave
Bij een inkomende oproep wordt informatie over de beller verzameld aan de hand van openbare informatie op internet, de (bedrijfs)naam wordt hierna weergegeven in het display van je telefoon.
Voicemail
Voicemail van Zakelijk Bereikbaar is geen onhandige traditionele voicemailfunctie. Onze voicemail stuurt automatisch het ingesproken bericht als audiobestand naar een e-mailadres naar keuze.
Geavanceerde opties en slimme intergratie
Is je telefoonverbinding een van de spillen van je bedrijf, maak dan gebruik van onze meest geavanceerde opties voor diepgaande analyse en totale integratie van je telefoonverbinding.
Faxen via e-mail
Krijg je nog regelmatig een fax, of wil je in ieder geval bereikbaar zijn voor het geval dat? Deze module maakt een faxmachine overbodig door faxberichten te versturen en ontvangen via e-mail.
Call me now
Met een call me now knop wordt door het platform automatisch een telefoongesprek opgestart tussen de websitebezoeker en jou.
Statistieken
Door ons uitgebreide statistische overzicht heb je direct inzicht in alle gevoerde en gemiste gesprekken. Aan de hand hiervan heb je perfect inzicht in je bereikbaarheid.
Meeluisteren
Meeluisteren kan met individuele of hele groepen toestellen, deze module is ideaal bij het opleiden van nieuw personeel. Deze module is uiteraard te beveiligen met een wachtwoord.
Conference
Telefonisch vergaderen of andere groepsgesprekken zijn zonder extra apparatuur mogelijk met de conference functie.
Gespreksopname
Voor het vastleggen van mondelingen contracten of gewoon voor trainingsdoeleinden, met deze module neem je alle inkomende en uitgaande gesprekken op.
CRM-intergratie
Ons platform is te koppelen aan alle CRM-systemen. Wanneer er gebeld wordt, zorgt deze koppeling er onder andere voor dat er een pop-up verschijnt met alle relevante informatie over de beller.
Webhooks
Met webhooks koppel je telefonie aan een andere internettoepassing. Dit kan op basis van een externe database of een url die aangeroepen wordt bij een inkomend gesprek
Gespreksopname
Voor het vastleggen van mondelingen contracten of gewoon voor trainingsdoeleinden, met deze module neem je alle inkomende en uitgaande gesprekken op.